Oferta

Reklama radiowa

Najstarsze w historii ludzkości medium wykorzystujące fonię (sygnał dźwiękowy) do przekazu informacji. Jego prostota umożliwia słuchanie np. w pracy czy podczas podróży – dosłownie wszędzie. Radia na co dzień słucha ponad 75% Polaków (źródło: Millward Brown). W ofercie znajdziesz m.in. jingle radiowe narrację dla spotów reklamowych. Ceny są zależne od pola eksploatacji reklamy (lokalnego lub ogólnokrajowego).

Reklama telewizyjna

Uważana za najskuteczniejszą formę docierania do masowego odbiorcy. Nie bez powodu, bo szacuje się że dociera ona do 98% Polaków. Połączenie fonii z wizją daje szeroki wachlarz możliwości dla agencji reklamowych i promowanych marek. Wykonuję nagrania dopasowane do gotowych już projektów, a także usługi tj. synchronizacja dźwięku z obrazem czy mastering ścieżki dźwiękowej. Ceny są zależne od pola eksploatacji spotu (lokalnego lub ogólnokrajowego).

Prezentacja multimedialna

Czasami trudno jest wyrazić pewne treści samym tekstem lub obrazem. Potrzebne jest wtedy ich sensowne połączenie, nierzadko ożywione dynamicznymi animacjami. Objaśnienia takich klipów powinny opiewać w przemyślaną narrację – zarówno pod względem barwy głosu jak i od strony intonacyjnej. Nadsyłając własne wskazówki do interpretacji tekstu, zadbasz o zgodność nagrania z wcześniejszymi założeniami. W cenie przysługuje będzie również jedna poprawka (bez uwzględnienia zmian w tekście).

Film szkoleniowy

E-learning (nauka przez Internet) nie jest już dzisiaj żadną nowinką. Co raz więcej uczelni i szkół stara się zjednać uczniów, wprowadzając kolejne udogodnienia. Bardzo wygodną formą edukacji są filmy instruktażowe i szkoleniowe, przekazujące wiedzę w prostej i przystępnej formie. Poszczególny słuchacz nie powinien zasnąć w trakcie kilkunastominutowej sesji, jeżeli wprowadzona narracja będzie żywa i zwracająca uwagę na najważniejsze zagadnienia. Opracuję ją starannie na podstawie Twoich wskazówek.

Audiobook

W zgiełku codzienności i czyhających za nią obowiązków niełatwo znaleźć czas na sięgnięcie po dobrą, ciekawą książkę. A jeżeli już takową znajdziemy, trzeba się z nią na spokojnie zapoznać w domowym zaciszu. Doskonałą alternatywą są audiobooki, czyli tzw. „książki mówione”.  Do ich przesłuchania wystarczy smartfon i zwykły zestaw słuchawkowy. Aby jednak także i samo nagranie było przyjazne dla ucha, lektor powinien dokładnie zapoznać się ze specyfiką i tematyką danego utworu. Pozwala to na osiągnięcie efektu podobnego lub idealnego do zamierzonego. 

Dubbing

Wszyscy doskonale wiemy, że istnieją gatunki filmowe, które nigdy nie zadowolą się samymi „napisami”. Często mowa wtedy o produkcjach animowanych, w których niezastąpiony okazuje się tzw. „dubbing”, czyli ścieżka dźwiękowa z lokalną wersją językową klipu. Ich czytaniem zajmują się zazwyczaj wyspecjalizowani w zawodzie aktorzy dubbingowi. Mimo, że nie ukończyłem (jeszcze) żadnej szkoły aktorskiej, to możesz mi zaufać i z czystym sumieniem powierzyć swoje nagranie.

Telefoniczne zapowiedzi IVR

Telefoniczna infolinia to obowiązkowy kanał komunikacji z klientem dla każdej szanującej się firmy. Znany już wszystkim od lat system IVR (Interactive Voice Response), pozwala na szybkie zapoznanie z ofertą lub skorzystanie z najprostszych usług. Pierwszy projekt systemu światło dzienne ujrzał w 1962 roku w Seattle. Mimo to jest wciąż z powodzeniem używany w telefonicznych centralach.